Naujausi įrašai

Yra linų sėmenų aliejus naudingas širdies sveikatai

Taigi, e gramų linų sėmenų yra tik 1. Moterims, ribojančioms angliavandenių suvartojimą, linų sėmenys ypač tinka. Tirpios skaidulos padeda reguliuoti cukraus ir cholesterolio kiekį kraujyje.

Linų sėmenų nauda sveikatai

Jos taip pat pagerina žarnyno veiklą suteikdamos pastarajam naudingų bakterijų 7 ,  8. Netirpios skaidulos taipogi naudingos.

Pastarosios padeda virškinimo sistemai veikti sklandžiai.

Unikauskas: tai, ką laikome subalansuota mityba, gali padidinti vėžio riziką   63 Linų sėmenyse esančios maisto medžiagos gali padėti sumažinti diabeto, vėžio ir širdies ligų riziką. Dėl šios priežasties linų sėmenys kartais laikomi maisto produktu, vartojamu siekiant pagerinti sveikatos būklę. Linai yra viena seniausių pluoštinių kultūrų pasaulyje. Linus augino senovės Egipte ir Kinijoje. Azijoje linai tūkstančius metų buvo svarbi ajurvedinės medicinos dalis.

Be to, netirpios skaidulos siejamos su mažesne diabeto rizika. Linų sėmenys sumažina diabeto riziką bei padeda išvengti vidurių užkietėjimo 9 ,  Pastarosios sutinkamos dviejų tipų: yra linų sėmenų aliejus naudingas širdies sveikatai ir netirpios.

Nuorodos kopijavimas

Linų sėmenų aminorūgščių profilis labai panašus į sojos pupelių. Nors linų sėmenyse yra pakankami daugumos aminorūgščių kiekiai, lizino sėmenyse trūksta.

Taigi, linų sėmenys tikrai negali būti vienintelis baltymų šaltinis mityboje, tačiau papildyti mitybą baltymais linų sėmenys tikrai gali Beje, linų sėmenyse gausu arginino ir glutamino.

Šios aminorūgštys yra svarbios siekiant sustiprinti imuninę sistemą bei apsisaugoti nuo širdies ligų 12 ,  Linų sėmenyse esantys baltymai yra naudingi kovojant su grybelinėmis infekcijomis, aukštu kraujo spaudimo ir cholesterolio lygiu, 2 tipo diabetu bei uždegimu Įsiminkite: linų sėmenyse yra pakankamai baltymų ir svarbių aminorūgščių.

  1. Linų sėmenys: nauda didelė, bet nereikia pamiršti šalutinio poveikio - LRT
  2. LINŲ SĖMENYS - NAUDA IR RECEPTAI | Pasiutus Lapė
  3. Gydomosios linų sėmenų aliejaus savybės | ingridasimonyte.lt
  4. Svarstantiems, ar tikrai reikalingos linų sėmenys, nauda akivaizdi — naudojant šį produktą, galima atsikratyti nepageidaujamų kilogramų.
  5. Meniu hipertenzijai su receptais

Šie baltymai padeda apsisaugoti nuo širdies ligų ir sustiprina imuninę sistemą. Linų sėmenys yra vienas gausiausių omega 3 ALA alfa lipoinės rūgšties šaltinis. Iš tikrųjų, yra linų sėmenų aliejus naudingas širdies sveikatai ALA rūgšties turi tik vienas kitas maistas — chia sėklos   Alfa lipoinė rūgštis ALA — tai nepakeičiama riebalų rūgštis, kurios pats organizmas pasigaminti negali.

ALA privaloma gauti su maistu. Taigi, šiam tikslui linų sėmenys arba chia sėklos puikiai tinka.

Populiariausi

Be to, dėl gausaus omega 3 kiekio linų sėmenyse, pastarosios padeda pasiekti žemesnį omega 6 ir omega 3 santykį. Pastarasis ženkliai padeda sumažinti įvairių lėtinių ligų riziką.

yra linų sėmenų aliejus naudingas širdies sveikatai

Visgi, linų sėmenys nėra tokie efektyvūs kaip koncentruotos omega 3 riebalų rūgštys. Linų sėmenyse esantis alfa lipoinė rūgštis turi būti verčiama ir EPA ir DHA, tačiau šis procesas nėra itin efektyvus 19 ,  20 ,  Įsiminkite: linų sėmenys yra vienas iš geriausių augalinės kilmės omega 3 riebalų rūgščių šaltinių.

Komentarų nėra

Linų sėmenyse gausiai sutinkami šie vitaminai ir mineralai: Vitaminas B1: dar kitaip vadinamas tiaminu. Vitaminas B1 yra būtinas normaliai medžiagų apykaitai bei nervų funkcijoms palaikyti. Varis: ypač svarbus mineralas, atsakingas už organizmo augimą, vystymąsi bei kitas svarbias funkcijas Molibdenas: pastarojo linų sėmenyse gausu.

Šis svarbus mineralas įprastai randamas sėklose, grūduose ir ankštinėse daržovėse Magnis: labai svarbus, daug įvairių funkcijų organizme atliekantis mineralas. Didesniais kiekiais randamas grūduose, sėklose, riešutuose bei žaliose lapinėse daržovėse Fosforas: už kaulus būklę bei organizmo audinių palaikymą atsakingas mineralas, įprastai randamas daug baltymų turinčiame maiste Įsiminkite: linų sėmenys yra geras vitaminų tiamino ir mineralų vario, molibdeno, magnio, fosforo šaltinis.

yra linų sėmenų aliejus naudingas širdies sveikatai

Pastarieji vitaminai ir mineralai atsakingi už tinkamą žmogaus sveikatą. Ferulo rūgštis: antioksidantas, padedantis apsisaugoti nuo keleto lėtinių ligų Fitosteroliai: medžiagos, randamos augalų ląstelių membranose. Fitosteroliai gali sumažinti cholesterolio lygį Lignanai: pastarieji randami beveik visuose augaluose.

Linų sėmenys jau nuo seno garsėja sveikatą saugančiomis bei gydomosiomis savybėmis, o dėl savo maistinių savybių, jos vadinamos ir supermaistu.

Lignanai veikia kaip antioksidantai. Linų sėmenys yra gausiausiai lignanų turintis maistas.

Linų sėmenys ir jų nauda sveikatai - ingridasimonyte.lt

Linų sėmenyse lignanų net kartų daugiau nei kituose maisto produktuose Be to, rudos spalvos linų sėmenys turi daugiau antioksidantų nei geltoni linų sėmenys Įsiminkite: linų sėmenyse yra naudingų medžiagų — p-Kumaro bei ferulo rūgšties, fitosterolių bei lignanų.

Dėl pastarųjų naudos norėčiau apie juos papasakoti plačiau.

yra linų sėmenų aliejus naudingas širdies sveikatai

Linų sėmenys — gausiausias lignanų šaltinis. Lignanai funkcionuoja kaip fitoestrogenai. Lignanai — junginiai, sumažinantys riebalų ir gliukozės kiekį kraujyje.

yra linų sėmenų aliejus naudingas širdies sveikatai

Bakterijų pagalba lignanai fermentuojami virškinimo sistemoje. Lignanai gali sumažinti keleto vėžio formų ypač krūties, gimdos ir prostatos riziką ir vystymąsi 31 ,  Fitoestrogenai — tai augaliniai junginiai, panašūs į moteriškus hormonus — estrogenus.

Linų sėmenų maistinė vertė

Fitoestrogenai siejami su mažesne širdies ligų ir metabolinio sindromo rizika. Be to, fitoestrogenai sumažina kraujo spaudimą bei arterijų uždegimą Įsiminkite: lignanai žinomi kaip fitoestrogenai. Pastarieji — tai antioksidantai, turintys silpnų estrogeninių savybių.

yra linų sėmenų aliejus naudingas širdies sveikatai

Fitoestrogenai naudingi širdžiai, jie taip pat sumažina metabolinio sindromo ir keleto vėžio formų riziką. Akivaizdu, jog vien tik linų sėmenų neužteks, tačiau jeigu stengiatės teisingai maitintis bei treniruojatės, įtraukti linų sėmenis į savo mitybos racioną tikrai verta.

Reader Interactions

Linų sėmenyse yra tirpių skaidulų, kurios tampa itin lipnios jas sumaišius su vandeniu. Tokios skaidulos padeda sumažinti alkį ir taip dienos bėgyje nepersivalgyti 34 ,  Be to, tai padeda taipogi sumažinti potraukį saldumynams. Įsiminkite: linų sėmenyse gausu tirpių skaidulų, kurios sumažindamos alkį ir potraukį saldumynams gali padėti numesti svorio.

Lietuvoje linų auginimas turi gana gilias tradicijas. Linas auginamas ne tik kaip pluoštinis, bet ir kaip turintis nemažai gydomųjų savybių augalas: sėmenyse gausu riebalų, baltymų bei dietinių skaidulų, aliejuje — daug įvairių vitaminų, provitamino A, mineralinių medžiagų, fermentų ir t. Kita vertus, linai — tai ne tik vaistas, bet ir itin gera kosmetinė priemonė: naudojant ar vartojant linų sėmenų produktus, plaukai greičiau auga, tampa žvilgantys, stiprūs, o oda — švelni ir skaisti. Linų sėmenų produktai taip pat skatina riebalų sudeginimą, slopina apetitą, padeda greičiau pašalinti maistą iš organizmo. Tad akivaizdu, jog linų sėmenys — tai ne tik vaistai, bet ir natūrali kosmetinė priemonė.

Linų sėmenyse gausu širdžiai naudingų medžiagų — omega 3 riebalų rūgščiųlignanų ir skaidulų. Be to, kiti moksliniai tyrimai rodo, jog linų sėmenys ne tik sumažina cholesterolio kiekį, tačiau taip pat pagerina kraujo riebalų struktūrą 40 ,  41 ,  42 ,  43 ,  Linų sėmenys gali būti labai naudingi vartojant juos kartu su cholesterolį mažinančiais vaistais.