širdies sveika vegetariška dieta

Vegetariška dieta ir širdies sveikata, Straipsniai

Lapkritis Italijos klinikinių tyrimų rezultatai rodo, kad mažai kalorijų vegetariška dieta gali būti tokia pat veiksminga, kad sumažintų širdies ir kraujagyslių sistemos keliamą riziką, nes Viduržemio jūros regiono dieta yra mažai kaloringi.

Ar daržovių dietos yra širdies sveikata? - Mityba

Žemos kaloringos vegetariškos ir Viduržemio jūros dietos yra sveikos širdies ir įvairiais būdais pagerina sveikatą. Mokslininkai tikisi, kad jų išvados, kurios dabar yra publikuojamos žurnale Circulation, gali padidinti sąmoningumą, kad vegetariška dieta gali pasiūlyti dar vieną galimybę mažinti širdies ligų ir insulto riziką.

Abi sumažintos "širdies ir kraujagyslių sistemos rizikos pobūdis" Savo studijoje Prof. Sofi ir jo kolegos atsitiktinai priskyrė dalyvius, kurie seka mažai kalorijų vegetarišką maistą arba mažai kalorijų Viduržemio jūros dietą 3 mėnesius.

Kaip vegetariškos ir Viduržemio jūros dietos naudingos širdies sveikatai? - Širdies sveikata - 2020

Dalyviai buvo nuo 18 iki 75 m. Ir visi buvo sveiki, bet antsvoris.

Vegetarizmas Peržiūrų skaičius: Vegetarizmas - mitybos būdas, kai nevalgoma mėsos, žuvies, kiaušinių, pieno produktų ir kito gyvulinės kilmės maisto.

Tyrimas buvo kryžminis tyrimas, o tai reiškia, kad pirmųjų 3 mėnesių vegetariška dieta ir širdies sveikata vienoje dietoje dalyviai perėjo prie kitos dietos dar 3 mėnesius. Visi dalyviai dalyvavo konsultacijose, per kurias jie gavo patarimų apie dietą, kurią jie ketina pradėti. Informacija apima išsamią meniu planą, skirtą valgyti vieną savaitę, taip pat informaciją apie maisto produktus, kuriuos galima įtraukti ir pašalinti.

Sveikinga vegetariška dieta smarkiai sumažina 2 tipo diabeto riziką Tyrimas rodo, kad nors vegetariška dieta gali tongkat elite 30 hipertenzija sumažinti 2 tipo diabeto riziką, svarbu ir dietos kokybė.

kokia yra 10 dieta sergant hipertenzija

Skaityti dabar Abi dietos buvo sukurtos kaip mažos kalorijos ir atitiktų žmonių poreikius. Abiejose dietose apie proc. Kalorijų suvartojama iš angliavandenių, proc.

  1. Magnetinės audros hipertenzija
  2. Hipertenzija 3 laipsnio 4 rizikos grupės negalia
  3. Sveikatos apie hipertenziją

Yra sočiųjų riebalų ir mažiau nei miligramų cholesterolio per dieną. Be to, nenuostabu, grupės teigė, kad valgydamos daugiau ankštinių, kiaušinių, riešutų ir pieno produktų, kai jie buvo vegetarinės dietos, nei jie buvo Viduržemio jūros dietos. Rezultatai parodė, kad abi dietos gerokai pagerino dalyvių bendrą "širdies ir kraujagyslių sistemos rizikos profilį", nors jie smarkiai skiriasi.

širdies sveika vegetariška dieta

Įvairus poveikis cholesteroliui, trigliceridams Kalbant apie fizines priemones, tokias kaip kūno masės indeksas KMI ir kūno riebalai, dvi dietos buvo "vienodai veiksmingos".

Dalyviai prarado vidutiniškai 4 svarus kūno svorio ir 3 svarus kūno riebalų. Tačiau dietos skiriasi dėl jų poveikio kai kuriems širdies ir kraujagyslių ligų biocheminiams rizikos veiksniams. Po vegetarinės dietos labai sumažėjo mažo tankio lipoproteinų ar "blogo" cholesterolio kiekis. Priešingai, po Viduržemio jūros dietos atrodė, kad efektyvesnis sumažina trigliceridų kiekį.

Vegetarizmas - ne visada į sveikatą

Nepaisant to, "Profesoriaus Sofi" teigimu, "mažas kaloringumo lakto-ovo-vegetariškos dietos gali padėti pacientams sumažinti širdies ir kraujagyslių sistemos riziką, lyginant su mažai kaloringu Viduržemio jūros regiono dieta".

Abi dietos atitiko gaires Pridedamame redakciniame žurnalo žurnale "Cheryl AM Anderson", kuris yra Kalifornijos universiteto San Diego prevencinės medicinos mokslų daktaras, komentuoja tyrimo vertę. Ji nurodo, kad vegetariška dieta ir širdies sveikata mažai kalorijuota vegetariška dieta, tiek mažai kaloringų Viduržemio jūros regiono dietos "atitinka" gaires ir "gali pasiūlyti galimą iššūkių, susijusių su nutukimu ir širdies ir kraujagyslių ligomis, prevenciją ir jų valdymą".

Yra skubiai reikia rasti daugiau sprendimų, kaip spręsti nutukimo epidemiją.

išeminė hipertenzija sukelia

Visame pasaulyje yra daugiau nei milijonų žmonių, turinčių nutukimą, kuris yra maždaug tris kartus didesnis nei m. Jungtinėse Amerikos Valstijose nutukimas turi įtakos 37 proc. Suaugusiųjų ir yra susijęs su kai kuriomis pagrindinėmis ligų, kuriomis galima išvengti mirčių, įskaitant 2 tipo diabetą, širdies ligas ir kai kurias vėžio rūšis, priežastis.

Augantis "įtikinamų įrodymų" Profesorius Anderson paaiškina, kad naujame tyrime pateikiama "įtikinamų įrodymų", kad yra keletas mitybos modelių, kurie teikia sveiką būdą sumažinti svorį ir pagerinti širdies ir kraujagyslių sveikatą.

hipertenzija 3 laipsniai. fiziniai pratimai

Ji taip pat pažymi, kad tokie modeliai "turėtų apimti keletą pagrindinių principų, tokių kaip maistingųjų medžiagų tankis, turtingas daržovėmis ir vaisiais, sveiki grūdai, ankštiniai ir riešutai, nedaug rafinuotų grūdų ir komerciniu požiūriu perdirbtų maisto produktų su pridėtomis cukraus, sočiųjų riebalų ir natris, tvarus, kultūriškai aktualus ir malonus ".

Andersonas siūlo, kad būsimiems tyrimams reikia palyginti šių dviejų dietų poveikį populiacijose, kuriose yra didesnė širdies ligos rizika. Jie taip pat turėtų ištirti, "ar sveikos versijos tradicinės dietos visame pasaulyje, kurios pabrėžia šviežius maisto produktus ir riboja cukrų, sočiųjų riebalų ir natrio kiekį, gali apsunkinti ir valdyti nutukimą ir širdies ir kraujagyslių ligas", - primygtinai ragina.

kai dėl hipertenzijos suteikiama negalia

Francesco Sofi.