Šiaurietiškas ėjimas – kineziterapeuto patarimai | NORTHWAY Vilnius

Vaikščiojimas hipertenzijos technika

Susiję straipsniai

Tema: Bėgimas ir ėjimasNaujienos Kasdien susiduriame su gausybe sveikos gyvensenos patarimų. Vienas iš tokių — norint palaikyti gerą sveikatą ir jaustis puikiai, svarbu kas dieną judėti.

vaikščiojimas hipertenzijos technika

Nesiekiantiems olimpinių aukštumų ir norintiems tiesiog būti fiziškai aktyviais, itin rekomenduojamas ėjimas. Tai gali būti ėjimas šiaurietiškomis lazdomis, smagus pasivaikščiojimas su draugais, augintiniu ar įprastinis žingsniavimas maršrutu: namai-darbas, namai-mokykla ir t. Apie vaikščiojimo naudą yra atlikta daugybė tyrimų ir jau seniai neabejojama teigiamu vaikščiojimo poveikiu sveikatai.

  1. Šios lazdos naudojamos tam, kad einant tinkamai judėtų ne tik apatinė kūno dalis, bet ir viršutinė.
  2. Šiaurietiškas ėjimas – kineziterapeuto patarimai | NORTHWAY Vilnius
  3. Taip sveikai gyvenantys dėl hipertenzijos

Pagrindinis motyvas, kuris išskiria ėjimą kaip pranašesnę fizinio aktyvumo formą prieš kitas, yra tas, vaikščiojimas hipertenzijos technika tai pati natūraliausia žmogaus fizinė veikla, juk pirmiausia žmogus išmoko vaikščioti. Be to ėjimas nuostabus tuo, kad tinka absoliučiai visiems, nepaisant amžiaus, lyties ar gyvenimo būdo. Ypač vaikščioti rekomenduojama vyresnio amžiaus vaikščiojimas hipertenzijos technika, kurie nėra pajėgūs praktikuoti kitų fizinio aktyvumo formų.

Ėjimas pėsčiomis mažina nuovargį, suteikia energijos, stimuliuoja protinę veiklą, mažina stresą, skatina medžiagų apykaitą.

Balsavimas

Reguliarus, bet greitas ėjimas sumažina 2-ojo tipo cukrinio diabeto ir kraujagyslių ligų, hipertenzijos, nutukimo bei daugelio vėžio formų riziką.

Vaikščiojimas stiprina kaulinę sistemą, mažina osteoporozės riziką. Be to vaikščioti rekomenduojama ne tik norintiems nesirgti, bet ir sveikstantiems po įvairių ligų, ypač po miokardo infarkto, nes einant refleksiškai išsiplečia širdies kraujagyslės, todėl pastovios treniruotės puikiai stimuliuoja širdies veiklą.

vaikščiojimas hipertenzijos technika

Žinoma, pradėti treniruotis reikia nuo labai lėto ėjimo. Norintiems pradėti reguliariai vaikščioti, pirmas ir labai svarbus patarimas — pasirinkti tinkamą vaikščiojimo trukmę, atsižvelgiant į savo fizinį pasiruošimą.

Taisyklingas kvėpavimas daro stebuklus kovojant su arterine hipertenzija ir astma - ingridasimonyte.lt

Fiziškai nepajėgiems žmonėms rekomenduojama pradėti treniruotis nuo ėjimo 60—70 žingsnių per minutę. Pirmomis dienomis rekomenduojama eiti apie 30—40 minučių.

Pamažu treniruočių laiką pradėti ilginti iki valandos, o dar vėliau — iki pusantros. Einant svarbu nepamiršti kontroliuoti savo pulso bei kvėpavimo. Einant ir po pasivaikščiojimo neturi būti jaučiamas nuovargis.

vaikščiojimas hipertenzijos technika

Priešingu atveju — tai ženklas, kad organizmas gavo pernelyg didelį krūvį. O persitempimas, kaip žinia, nėra sveikatos draugas.

  • Arterinė hipertenzija
  • Kvėpavimo dažnis kartų per minutę.
  • Dovydėno pieš.
  • Vaistai nuo hipertenzijos forumo apžvalgos

Anot fizinio aktyvumo specialistų, norint priklausyti fiziškai aktyvių žmonių grupei, užsiimančia aktyvia fizine veikla, rekomenduojama nueiti O štai, jeigu nueinama daugiau kaip Perskaičius šiuos, iš pirmo žvilgsnio įspūdingus skaičius, gali kilti klausimas — o kaip tuos žingsnius suskaičiuoti?

Atsakymas paprastas — naudotis žingsniamačiais, kurie ne tik dienos pabaigoje parodo kiek gi tų žingsnelių nueita, bet ir labai motyvuoja kas dieną nueiti daugiau negu vakar.

Padidėjęs kraujospūdis – kaip uždelsto veikimo bomba | Valstietis

Juk drauge vaikštinėti smagiau, o ir motyvacija tokiu atveju tampa žymiai didesnė — vienam patingėjus, kitas paskatins. Taigi, kiek žingsnelių nuėjot šiandien? Pradedam skaičiuoti… Informacijos šaltinis  Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuras.