Nuorodos kopijavimas

Riešutų nauda sveikatai. Graikinių riešutų nauda jūsų sveikatai

Tikriausiai net visi esame girdėję, kad valgyti riešutus — labai sveika.

širdies sveikatos papildas hipertenzija amžiaus svoris

Juk riešutuose yra apstu vitaminų, mineralų, nesočiųjų riebalų rūgščių bei kitų itin naudingų maistingųjų medžiagų. Tačiau nepaisant to, klausimas išlieka — kiek sveika yra valgyti riešutus?

Kurie riešutai naudingiausi: pateikė geriausiųjų šešetuką

Ar tą apskritai galima pamatuoti? Mūsų laimei mokslininkai yra atlikę tikrai ne vieną mokslinį tyrimą, kurių metu bandė kuo tiksliau nustatyti realią ir pamatuojamą riešutų vartojimo įtaką žmogaus organizmui. Riešutų maistingumas Vertėtų pradėti nuo to, kad riešutai yra velniškai maistingai.

Tam, kad būtų galima susidaryti aiškesnį vaizdą, pažiūrėkime į keletą riešutų nauda sveikatai. Migdoluose yra randama bene daugiausiai skaidulinių medžiagų tarp visų riešutų.

Graikinių riešutų nauda jūsų sveikatai

Šimte gramų migdolų yra aptinkama apie pusę visos paros skaidulų normos. Jei migdolai turi net pusę skaidulų paros normos, tai žemės riešutai turi ekvivalentų baltymų kiekį. Kartais net galima išgirsti, kad žemės riešutai nėra maistingi, kad juos valgyti net nėra sveika — nesąmonės!

Žemės riešutai gali pasigirti ne tik baltymais: jie turi ne ką mažiau įvairių maistinių medžiagų nei kiti riešutai. Tą patvirtina ir mokslininkaikurių teigimu žemės riešutų nauda organizmui — ne ką mažesnė nei kitų riešutų, nepaisant to, kad jie yra gerokai pigesni!

herules ir hipertenziją stazinis širdies nepakankamumas psichinė sveikata

Visi riešutai be išimčių turi daug mononesočiųjų ir polinesočiųjų riebalų rūgščių. Tai yra rūgštys, kurios padeda sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje. Šių riebalų rūgščių riešutuose yra tiek daug, kad suvalgę vos 50 gramų riešutų nepriklausomai nuo konkretaus pasirinkimo, nors anakardžiuose šių rūgščių yra daugiausiajūs iš esmės jau patenkinsite rekomenduojamą šių riebalų paros normą!

blaškymosi terapija hipertenzijai gydyti 1 laipsnio hipertenzijos gydymo režimas

Būtent dėl šios priežasties yra rekomenduojama valgyti riešutus tiems, kurie turi problemų su širdimi ar cholesterolio kiekiu kraujyje. Vitaminų riešutų nauda sveikatai neturi tiek daug, kiek mineralų.

Tačiau bent vienas vitaminas iškrenta iš konteksto: tai — vitaminas E. Jau minėti migdolai vėl gali pasigirti didžiausiu šios medžiagos kiekiu: šimte gramų migdolų yra aptinkama daugiau nei dviguba vitamino E paros normos dozė! Tai reiškia, kad suvalgę vos saujelę migdolų jūs apsirūpinsite beveik visa šio svarbaus antioksidanto norma.

kokias sporto rūšis galite užsiimti hipertenzija kaip paveldima hipertenzija

Tačiau nevisi riešutai turi vienodai daug vitamino E. Išvardinti riešutuose esančius mineralus ir jų kiekius būtų per daug sudėtinga. Užtenka pasakyti tik tiek, kad mineralų kiekiai gali svyruoti nuo keliolikos iki net kelių tūkstančių procentų paros normos kiekviename šimte gramų.

Tai reiškia, kad tam, jog būtų patenkinta jūsų organizmo seleno poreikis vienai parai, užtenka suvalgyti vos vieną didesnį bertoletijų riešutą! Žinoma, ne visi riešutai turi vienodai daug mineralų.

2 neįgalumo grupė dėl hipertenzijos ar galima bėgti ryte sergant hipertenzija

Tai, ko galima rasti viename riešute, galbūt nerasite kitame. Tačiau žiūrint į riešutų visumą, visi jie yra gamtos praturtinti šiomis maistingosiomis medžiagomis ir visi jie yra neabejotinai naudingi organizmui.

Būtent todėl mokslininkai dažnai tiria bendrą riešutų įtaką žmogaus organizmui, nepriklausomai nuo konkrečios riešutų rūšies. Dabar ir aptarsime konkrečius mokslinių tyrimų rezultatus.

Kokie riešutai naudingiausi organizmui?

Riešutų nauda: ką sako mokslas? Kartais tyrimai būna labai maži: jie apima kelioliką ar keliasdešimt žmonių, todėl nepatraukia mūsų dėmesio. O ką jei pasakyčiau, jog egzistuoja tyrimai, apimantys šimtus tūkstančių žmonių? Ar tuomet jus sudomintų jų rezultatai? Tuomet puiki žinia jums: metais buvo užbaigtas daugiau nei dešimtmetį trukęs tyrimas, kuriame iš viso dalyvavo per žmonių!

Tyrimų rezultatai rodo riešutų naudą sveikatai

Jų amžius svyravo nuo 40 iki Tyrimo pabaigoje mokslininkai bandė nustatyti sąsają tarp riešutų vartojimo ir mirtingumo. Kitaip tariant, vartodami riešutus jūs galite ženkliai sumažinti širdies ligų riziką! Tai yra tik vienas tokio mąsto tyrimas. Kiek anksčiau buvo atliktas dar vienas didžiulis tyrimastrukęs apie 30 metų ir apėmęs beveik žmonių.

Kaip daiginti sėklas? - Daiginimas - Daigai

Šis tyrimas taip pat pateikia ir riešutų vartojimo įtaką konkrečiai ligai. Tačiau abiem atvejais statistinė paklaida buvo per didelė, kad iš to būtų galima daryti išvadas. Įdomu ir tai, kad šis tyrimas atskyrė žemės riešutų ir visų kitų riešutų vartojimo įtaką.

Sveikatos ir energijos užtaisas - riešutai

Todėl mes galime matyti, kad nors žemės riešutai teigiamai paveikia riešutų nauda sveikatai organizmą, jų poveikis ir kiek mažesnis lyginant su kitais riešutais. Tačiau žemės riešutai nusileidžia tikrai ne visur, tačiau tose kategorijose statistinė paklaida yra per didelė, kad būtų galima daryti konkretesnes išvadas.

Visur kitur skirtumai tarp žemės ir visų kitų riešutų vartojimo buvo minimalūs. Galiausiai, grupė mokslininkų nusprendė apibendrinti iki tol atliktų tyrimų rezultatus, kurie viso apėmė daugiau nei žmonių.

  • Lap Graikinių riešutų nauda jūsų sveikatai Jei reikėtų įvardinti vieną vertingiausių, jūsų sveikatai naudingiausių maisto produktų, neabejotinai tai būtų graikiniai riešutai.
  • Tačiau ką rodo tyrimai?

Jų rezultatai praktiškai nė kiek nesiskiria nuo tų, kuriuos aptarėme aukščiau. Kitų ligų rizika taip pat sumažėja, tačiau konkreti įtaka yra iškraipoma per didelio statistinio svyravimo, tačiau kad ši įtaka teigiama — nekyla nė menkiausių abejonių. Galima būtų cituoti ir kitų tyrimų rezultatus, tačiau visų jų išvados — beveik identiškos.

Jums gali patikti

Išvada — labiau nei akivaizdi Moralas atrodo labai paprastas: nori gyventi ilgiau — valgyk riešutus. Kaip matote, užtenka suvartoti vos apie 20 gramų riešutų per dieną, kad ženkliai sumažintumėte savo pavojingų ligų susirgimo riziką.

Net nėra taip svarbu kokius riešutus pasirinksite: net ir pigiausi žemės riešutai teigiamai paveiks jūsų organizmą! Tiesa, vertėtų paminėti, kad riešutai yra pakankamai kaloringi, todėl nereikėtų jais piktnaudžiauti. Tačiau mokslininkai teigia, kad riešutai gali padėti net ir metant svorį, jei jais mėgausitės saikingai. Todėl išsirinkite jums patinkančius riešutus ir paįvairinkite jais savo dietą: teigiamas rezultatas — garantuotas.

  • Sveikatos ir energijos užtaisas - riešutai Teksto dydis: Sveikatos tyrimai rodo, kad riešutai yra vienas svarbiausių baltymų ir energijos šaltinių.
  • Lietuvių itin pamėgtus graikinius riešutus rekomenduojama rinktis tiems, kurie turi problemų su skydliauke, o norintieji išsaugoti jaunystę, turėtų atkreipti dėmesį į gurmanų pamėgtus ir itin vertinamus braziliškus riešutus.

Pasidalinti įrašu.