Specialistas ragina: sveikatos labui daugiau mankštinkitės

Kaip mankštintis širdies sveikatos labui

3 hipertenzijos simptomai ar kardiologas gali diagnozuoti hipertenziją

Ji skirta visuotiniam fizinio aktyvumo skatinimui. Kiekvienais metais, gegužės tą dieną, šalys yra raginamos įvairiais renginiais ir akcijomis skatinti fizinį aktyvumą. O kaip yra šiandien? Ar žmonės nori būti fiziškai aktyvūs?

Sveikatos kodas- miokardo infarktas

Ar jie supranta fizinio aktyvumo naudą savo sveikatai? Reguliaria fizine veikla užsiimančio žmogaus kūne vykstantys morfologiniai ir funkciniai pakitimai gali padėti išvengti kai kurių ligų arba jas pavėlinti, taip pat padidinti mūsų fizines galias.

Surinkta pakankamai įrodymų, kad dėl aktyvios gyvensenos sveikata gali pagerėti įvairiais būdais, pavyzdžiui: sumažėja širdies ir kraujagyslių ligų rizika; padedama išvengti arterinio kraujospūdžio padidėjimo ir arba kaip mankštintis širdies sveikatos labui pavėlinamas; padedama kontroliuoti žmonių, kurių kraujospūdis yra per aukštas, arterinį kraujospūdį; gerinamas širdies ir plaučių darbas; sureguliuojama medžiagų apykaita ir sumažinama tikimybė susirgti 2 tipo diabetu; aktyviau deginami riebalai, taigi geriau kontroliuojamas svoris ir sumažinama rizika nutukti; sumažinama kai kurių rūšių vėžio, pavyzdžiui, krūties, prostatos ir storosios žarnos riziką; pagerinama organizmo kaulų mineralizacija ir taip padedama išvengti osteoporozės ir kaulų lūžių vyresniame amžiuje; pagerinami virškinimas ir žarnyno peristaltika; palaikoma ir didinama raumenų jėga ir ištvermė, taigi padidinamas pajėgumas atlikti kasdienius darbus; sumažinamas stresas ir pagerinama miego kokybė.

pušis hipertenzijai gydyti aukstas sirdies pulsas

Svarbiausia tai, kad fizinio aktyvumo nauda yra pastebima net tuomet, kai reguliariai mankštintis pradedama jau esant vyresnio amžiaus.

Nei vienas žmogus nesigaili pradėjęs gyventi fiziškai aktyviau, nesvarbu kiek metų jam būtų. Priešingai, fiziškai aktyvūs žmonės pasijunta jaunesni, energingesni, žvalesni.

hipertenzija ir venų varikozė hipertenzija ir cholesterolio lygis

Įrodyta, kad net ir ilgą laiką nejudriai gyvenęs žmogus, tapęs fiziškai aktyvesnis, gali pagerinti savo sveikatą. Tai nepriklauso nuo amžiaus, taigi pradėti niekada nevėlu.

Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m. T Nebėk vienas, bėk kartu su "Bėgimo akademija" Bėgimas — viena iš populiariausių sporto šakų visame pasaulyje, kuria gali užsiimti visi norintys. T Antroji jungtinė kardiologų konferencija — Šiauliuose Birželio 1 d.

Keletas patarimų nusprendusiems pradėti mankštintis: jeigu Jūs nežinote savo fizinio pajėgumo, turite sveikatos sutrikimų, prieš pradėdami mankštintis pasitikrinkite sveikatą pas šeimos gydytoją; mankštinkitės apsirengę patogiais ir laisvais drabužiais bei apsiavę sportiniais bateliais; nesimankštinkite 2 val.

Parengė Kelmės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistė Audronė Palubinskienė You can follow any responses to this entry through the RSS 2.

hipertenzija saldi širdies bradikardija ir hipertenzija

Kelmės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras Vytauto Didžiojo g.