Kaip padėti savo širdžiai?

Širdies sveikatos aminorūgštys, Kaip padėti savo širdžiai? | ingridasimonyte.lt

Turinys

    širdies sveikatos aminorūgštys

    Amino rūgštys gerina širdies ir kraujagyslių veiklą ne mažiau nei metimas rūkyti Širdies ligos Alfa. Rytų Anglijos universiteto mokslininkai atliko tyrimą, kuris parodė, kad tam tikros amino rūgštys mėsoje ir iš augalų gaunami baltymai mažina kraujo spaudimą ir arterijų standumą. Tyrimo, kuriame dalyvavo 2 tūkst.

    širdies sveikatos aminorūgštys

    Duomenys buvo surinkti iš didžiausio Jungtinės Karalystės suaugusių dvynių registro, kuris naudojamas tiriant genetinių ir aplinkos veiksnių įtaką su amžiumi susijusių ligų atsiradimui.

    Peržiūrėję mitybos įpročius, mokslininkai atrado tvirtų įrodymų, kad vartojantys maistą, kuriame gausu amino rūgščių, turi mažesnį kraujospūdį ir arterinį standumą.

    širdies sveikatos aminorūgštys

    Tyrimas parodė ir tai, kad amino rūgštys, gaunamos iš augalų, susijusios su žemesniu kraujospūdžiu, o gyvulinės kilmės amino rūgštys — su mažesniu arterijų standumu. Tyrimą atlikusi dr.

    širdies sveikatos aminorūgštys

    Amy Jennings rekomenduoja dažniau valgyti mėsą, žuvį, pieno produktus, pupeles, lęšius, brokolius ir špinatus. Tarp tirtų ir teigiamą poveikį sveikatai turinčių amino rūgščių buvo argininas, cisteinas, glutamo širdies sveikatos aminorūgštys, glicinas, histidinas, leucinas ir tirozinas.

    širdies sveikatos aminorūgštys

    Naudingas paros kiekis gali būti prilyginamas 75 g mėsos kepsnio porcijai, g lašišos filė ir ml pieno, teigia A. Anot jos, tai puikus būdas sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką ir išvengti problemų ateityje. Rodyti komentarus.

    širdies sveikatos aminorūgštys