Kaip vartoti žolelių adaptogenus. Pagrindiniai tyrimai. Veiksmingi augalų adaptogenai

Holistinės priešuždegiminės žolelės širdies sveikatai

Sveikatos langas Nr. Vadinasi, neturėsi energijos — nepajudėsi.

Medaus nauda ir kodėl negalima jo dėti į karštą arbatą

O kas jus uždega? Gal ryto krosas, gera knyga, mėgiamas darbas?

holistinės priešuždegiminės žolelės širdies sveikatai

O gal tiesiog bundanti gamta? Parašykite mums ir pasidalykite savo patirtimi. Šiame numeryje taip pat juntamas pavasario dvelksmas: šeimos gydytoja Dovilė Nakvosienė pasakoja, ką daryti, kad organizmas nepritrūktų geležies, Sigita Staišiūnaitė primena masažo naudą, psichoterapeutė Vida Kilikevičienė pataria, kaip puoselėti draugystę.

Priešuždegiminė dieta

Sužinosite apie mineralinio vandens naudą, vitamino D svarbą, lietuviškas žolelių arbatas, augalų komunikaciją. Gera žinia laukiantiems tikrojo pavasario: vasarį kiekviena diena bus 4 min.

Tad linkime saulėtų pavasario rytų! Jei ne už lango, tai bent širdyje ir mintyse. Rotundo g.

Kaip naudotis natūraliomis priemonėmis | ingridasimonyte.lt

Tiražas 30 egz. Redakcijos nuomonė nebūtinai sutampa su autorių nuomone. Žurnale spausdinami straipsniai yra pažintinio pobūdžio. Tik Jūsų gydytojas gali nustatyti diagnozę ir paskirti tinkamą gydymą.

Už reklamos turinį ir kalbą redakcija neatsako. Perspausdinant straipsnius ar jų dalis, būtina gauti raštišką redakcijos sutikimą. Šis leidinys nemokamas, prekiauti juo be leidėjų raštiško sutikimo draudžiama. Šiame numeryje Pasirūpinkite saulės vitaminu Kad susidarytų pakankamas vitamino D kiekis, reikėtų 10—15 min.

Holistinė sveikata

Vitamino D perteklius pavojingas Vitaminas D kaupiasi organizme ir jo perteklius nepašalinamas, todėl nesunku perdozuoti. Vitamino D pertekliaus požymiai — silpnumas, pykinimas, vėmimas, viduriavimas, kalcio nuosėdos organizme, sutrikusi inkstų veikla.

holistinės priešuždegiminės žolelės širdies sveikatai

Be to, dėl vitamino D pertekliaus gali sparčiau vystytis aterosklerozė. Vyresni žmonės esant padidėjusiam cholesterolio kiekiui kraujyje vitaminą D turėtų vartoti atsargiai. Vasarį džiugins saulė Orų prognozė: www.

Kad ši visapusiškai lavinanti fizinė veikla kalnuose būtų maloni ir saugi, rengtis kelionei rekomenduojama iš anksto. Kas svarbiausia?

holistinės priešuždegiminės žolelės širdies sveikatai

Iki išvykstant į kalnus Svarbu būti fiziškai aktyviems ir žiemos sporto sezonui rengtis visus metus. Viena iš tinkamiausių fizinių veiklų — ėjimas į darbą pėsčiomis, pasivaikščiojimai vidutiniu tempu. Užsiimant ilgai trunkančia 40—60 min.

Aromaterapinė masažo nauda Aromaterapinis masažas yra švedų masažo terapija naudojant masažo aliejų ar losjoną, kuriame yra eterinių aliejų labai koncentruoti augaliniai aliejai. Aromaterapijos masažo metu jūs įkvepiate šias eterinių aliejų molekules arba sugeria jas per odą. Manoma, kad jie skatina teigiamus proto ir kūno pokyčius, paveikdami limbinę sistemą, kuri yra smegenų sritis, turinti įtakos nervų sistemai. Paprastai jis gaminamas iš sezamo aliejaus, kamparo aliejaus ir įvairių žolelių mišinio.

Mankštinkitės sveikatingumo klube, namuose, lauke. Rekomenduojama bėgioti, čiuožinėti, vaikščioti su šiaurietiškomis lazdomis, šokti, plaukioti, važinėti dviračiu, žaisti tenisą. Mankštinkitės nuolat geriausia — kas antrą dieną.

Pamažu fizinį krūvį didinkite ir treniruokitės 5—6 dienas per savaitę po 30 minučių ar ilgiau. Judesių koordinaciją ir pusiausvyrą savybes, svarbias slidininkui ir kaulų bei raumenų sistemą gerina jogos, pilateso, kalanetikos, raumenų tempimo ir jėgos pratimai, mankšta su terapiniu kamuoliu.

Kaip naudotis natūraliomis priemonėmis

Ugdant fizinę ištvermę ir holistinės priešuždegiminės žolelės širdies sveikatai koordinaciją mažinama traumų tikimybė.

Jei po užsiėmimų pasijuntate blogiau nei prieš juos, kurį laiką venkite intensyvaus krūvio ir pasikonsultuokite su kineziterapeutu ar sporto gydytoju, kaip mankštintis negalavimams atlėgus. Kalnuose Kalnuose būtini akiniai nuo saulės, veido odos apsaugiü nis kremas, lūpų balzamas ar kita priemonė.

Rekomenduojama dėtis šalmą, naudoti stuburo, alkūnių ir kelių apsaugas.

Saussurea privalumai

Patartina būti itin atsargiems, jei anksčiau kalnuose jau esate patyrę kelio ar čiurnos traumą. Ortopedijos gaminių parduotuvėje galite įsigyti specialių įtvarų. Turėkite su savimi skausmą slopinančių vaistų, elastinio ü binto, pleistro.