Psichofizinė treniruotė

Hipertenzijos psichofizinė treniruotė, Rima Pikūnienė

Žmogus nebus sveikas, jei Kaip gydoma hipertenzija? galvoje mintys pešis Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Taip mėgsta sakyti žinomas gydytojas psichoterapeutas Algimantas Kačergius, kone pusšimtį metų padedantis žmonėms susigaudyti savyje, tobulinti asmenybę, atsisakyti blogų įpročių ir minčių, susitvarkyti režimą ir galop pasveikti.

Įgijęs gydytojo ginekologo diplomą, dirbęs fizioterapijos gydyklų vyr. Gydytoju, Algimantas suvokė, kad daugiausiai įtakos mūsų sveikatai turi ne kas kita, o mūsų pačių mintys, mąstymo būdas ir gyvenimo ritmas, tad dešimtmečius propaguoja psichofizinę treniruotę — vieną iš alternatyviųjų gydymo būdų.

Į reabilitacijos įstaigą vykite, tik turėdami teritorinės ligonių kasos patvirtinimą apie apmokėjimą forma T.

Kas ta psichofizinė treniruotė ir kaip ji gydo? Prie kabineto durų Ir po 20 metų atsimenu tą vidinį džiugesį, kurį patyriau po pirmų treniruočių. Tada, po vaikų gimimo, netikėtai pajutus širdies ydos požymius ir kitaip suprastėjus sveikatai, psichofizinės treniruotės padėjo man aprimti ir pažaboti pasirodžiusias ligas. Kačergiaus Druskininkuose vedamas psichofizines treniruotes teko lankyti kelis kartus.

kaip greitai numesti svorį sergant hipertenzija

Tarp lankytojų buvo įvairiausio amžiaus ir profesijų žmonių. Neturiu jėgų, per greitai įsikarščiuoju, negaliu sukaupti dėmesio, blogai miegu, dažnai skauda galvą, spaudžia širdį Tyrimai nieko blogo nerodo Maždaug taip savo ryžtą mokytis psichofizinės treniruotės nusakė nemažai užsiėmimų lankytojų. Kiti vardino konkretesnes priežastis: skrandžio opas, pakilusį kraujo spaudimą, neurozes ir dar — gyvenimo įtampą, pervargimą A.

Kačergiaus paskaitos ramiu įtaigiu balsu ir jutimai per ir po psichofizinės treniruotės ragina patikėti, kad ligą žmogus sukuria pats savo mąstymu ir elgesiu. Kad paslėpta nuoskauda, pyktis, savęs ir kitų kritikavimas kelia stresą ir žaloja, o atsipalaidavimas gydo visas ligas. Nebe pirmą kartą atvykusiųjų į treniruotes pasakojimai apie įspūdingą sveikatos pagerėjimą stiprino įspūdį.

koma su hipertenzija

Kas ta psichofizinė treniruotė? Sistemingai tai darydamas, žmogus geriau įvertina tikrovę, koreguoja elgesį, reakcijas, sustiprina valią, ugdo pozityvumą, psichinių ir somatinių pradų suderinamumą, kas padeda geriau prisitaikyti gyvenime. Autogeninę treniruotę, kuri yra psichofizinės pamatas, XX a. Šulcas, remdamasis hipnozės tyrimų stebėjimais. Jie rodė, kad žmonės sugeba patys įsiteigti rimties būvį — sukelti autohipnozę.

Vidinis soninis

Teigiama, kad autogeninė treniruotė yra viena iš vakariečiams priimtinų savęs tobulino formų. Šiandienos žmogų, kuris nuolat rūpinasi rytdiena ir negali atitrūkti nuo vakarykštės dienos, autogeninė treniruotė moko sustoti ir nurimti.

Esant rimties būsenos žmogus ilsisi, sugeba pajusti save, suvokti savo nervingumo, dėmesio sumažėjimo, nervinio išsekimo, nemigos bei konfliktinių situacijų priežastis. Gyvybės laikrodis, mintys ir Vydūnas Prieš kiekvieną psichofizinės treniruotės užsiėmimą A. Kačergius hipertenzijos psichofizinė treniruotė 40 min.

Hipertenzijos psichofizinė treniruotė pokalbis prasideda klausimu, ar mintys gali susargdinti žmogų. Be abejo, taip. Juk psichika veikia kūną. Antra tema — minčių valdymas jutimais, trečioji — gyvybės laikrodis: kodėl žmogus privalo laikytis paros bioritmų. Ketvirtoji tema — miegas. Ką gydytojas pataria žmogui, norinčiam būti sveikam? Laikytis gyvybės laikrodžio, sąmoningai valdyti savo mintis ir vyti nerimą, pyktį.

Domėtis Vydūnu, kuris savo gyvenimu parodė neginčijamą dvasinio tobulėjimo, tvirtumo, vidinių galių įtaką žmogaus sveikatai. Reguliariai daro mažuma Per 33 darbo metus A. Kačergius su psichofizine treniruote susipažindino per žmonių.

Mūsų draugai

Beveik 88 proc. Psichoterapeutas teigia, kad po aštuonių užsiėmimų daugiau nei 80 proc.

širdies padidėjimas su hipertenzija

Bėda — valios stygius kasdien jas atlikti 3—4 kartus. Reguliariai darančių pirmus metus buvo hipertenzijos psichofizinė treniruotė 38 proc. Praėjus 10 metų, nuolat praktikuojančių teliko kiek daugiau kaip 3 proc. Rezultatai nedžiugina.

citoflavino vartojimas esant hipertenzijai

Kodėl žmonės nustoja daryti psichofizinę treniruotę? Kai pagerėja savijauta, žmonės mano jau pasveikę, o profilaktiniam sveikatos stiprinimui neskiria laiko. Treniruotė namuose Pirmąkart psichofizinę treniruotę patariama atlikti lovoje vos prabudus.

Vaikų Ligoninė | Vaikų reabilitacijos skyrius Druskininkų „Saulutė“

Antrąkart — neskubant papietavus apie 12—14 val. Dar kartą ją būtina atlikti tarp 16—19 val. Psichofizinę treniruotę sudaro 3 dalys.

hipertenzija nuo streso

Metame žvilgsnį į tolį, žiūrime ir nieko nematome. Įkvepiame ir užsimerkiame. Pajudiname, pajaučiame kaktos odą, raumenis ir atpalaiduojame.

Atsipalaidavimo pratimai

Pajudiname, pajaučiame kairį voką, obuolį, lengvai primerkiame kairę akį ir atpalaiduojame. Dabar dėmesys į dešinę akį.

centru meniu

Pajudiname, pajaučiame dešinės hipertenzijos psichofizinė treniruotė voką, obuolį ir atpalaiduojame. Pajudiname, pajaučiame veido raumenis ir odą. Nusišypsome, pajaučiame šypseną ir atpalaiduojame veido raumenis, įsivaizduojame ramų miegantį savo veidą. Jokių minčių, jokių rūpesčių, problemų. Su kiekvienu iškvėpimu vis giliau grimztame į atsipalaidavimą, vidinę ramybę lengvumą, viso kūno vientisumą. Įsivaizduojame, kad mūsų sąmonė tarytum iš šono žvelgia į kūną, tikrina, ar nėra raumenų sukaustymo, skausmo, netirpsta rankos ir kojos.

Pajutę tai, šiuos raumenis iš naujo pajudiname ir atpalaiduojame.

Vaikų Ligoninė | Paslaugos

Pajuntame, kaip lengva kvėpuoti, kaip įkvepiamas oras sklinda po visą kūną, neša lengvumą, vidinę ramybę, malonų poilsio jausmą. Pajaučiame, kaip nuo jų plinta ramybė. Atsigulame, žolytė liečia mūsų odą, kūnas vientisas, kvėpuoti lengva, vidinė ramybė. Išmokstame pajusti, kaip su įkvepiamu oru lengvomis srovėmis per visą kūną praeina galinga gamtos energija, sukaupta per milijonus metų ir atstato kiekvieną ląstelę.

Įsivaizduojame, kaip aplink mus ramiai stovi medžiai milžinai, nuo jų kamienų ramybė nematomomis gijomis skverbiasi į mūsų kūną, užpildo kiekvieną ląstelę ramybe ir pasitikėjimu.

Išmokstame pajusti, kaip susiliejame su milžiniškų medžių kamienais, pajuntame ištvermę, kantrybę, vidinę ramybę. Matome mėlyną dangų su baltais debesėliais, kurie lėtai slenka per mėlyną dangų ir mus ramina. Ilsimės ir mokomės pajusti malonų poilsio, hipertenzijos psichofizinė treniruotė ir saugumo jausmą.

III dalis — mokomės mintimis pajusti malonius raumenų judesius, kūno lengvumą, susigrąžiname jėgas Kvėpuoti lengva, pajaučiame, kaip įkvepiamas oras atneša lengvumą į galvą.

Karolis Dineika - Judėjimas, kvėpavimas, psichofizinė treniruotė ( m.)

Bundame, išeiname iš ramybės būsenos. Kūnas lengvas, įsivaizduojame, kaip lengvai, grakščiai, keliamės nuo žalios žolės ir einame lengvais žingsniais, tarytum plaukiame per žalią pievą. Mokomės pajusti judesio lengvumą, malonų raumenų darbą judant.

Kojos, rankos lengvos, pačios kyla į viršų. Lengvumas iš jų plinta po visą kūną. Pamažu išskečiame rankų pirštus ir sugniaužiame į kumščius, stengiamės pajusti jėgą ir pasitikėjimą.

Pajudiname kojų pirštus, pajaučiame pėdas, padus, čiurnos sąnarius, pajaučiame blauzdų raumenis, šlaunų, sėdynės, pilvo, juosmens, nugaros ir pečių raumenis.

Iš lėto pasukiojame galvą ir stengiamės pajusti lengvą, malonų kaklo judesį. Įkvepiame giliai, pajuntame krūtinės raumenų jėgą ir atsimerkiame. Suneriame rankų pirštus ir užsimerkę pakeliame rankas virš galvos, tempiame stuburą ir įsivaizduojame, kad stuburas tiesus, lankstus, ištįsta iki dviejų metrų.

Siųsti draugui:.