Naujienų srautas

Geriausias širdies sveikatos kulinaras

Ko moterys dar nežino apie savo širdį?

Širdimi rūpinkimės iš širdies Širdies ir kraujagyslių ligos jau daug metų yra pirmaujanti mirties priežastis pasaulyje. Šių ligų priežasčių yra daug: nuo rūkymo, cukrinio diabeto, padidinto arterinio kraujo spaudimo ir nutukimo, iki oro taršos ir mažiau paplitusių priežasčių, tokių kaip paveldėjimas, infekcinės ir kitos ligos. COVID pandemijos metu, širdies ir kraujagyslių ligomis sergantys asmenys patiria dvigubą vaikų hipertenzijos gydymas. Jie ne tik turi didesnę tikimybę susirgti sunkesne SARS-COV2 infekcijos forma, bet ir labiau bijo kreiptis dėl profesionalios medicininės pagalbos susijusios su turimų lėtinių ligų gydimu.

Juozas Ruolia ir Edita Juodžbalienė apie priešvėžinę mitybą

Šiuo laikotarpių širdies ir kraujagyslių sistemos sveikata rūpintis yra daug svarbiau nei kada nors anksčiau. Ne veltui, m. Pasaulinės širdies dienos šūkis kviečia kovoti su širdies ir kraujagyslių ligomis iš širdies.

kaip daryti gimnastiką su hipertenzija spanguolių sulčių širdies sveikata

Iš širdies rinkitės sveiką maistą ir protingai vartokite alkoholį: Nevartokite geriausias širdies sveikatos kulinaras saldintų vaisvandenių bei vaisių sulčių — rinkitės vandenį ar nesaldintas sultis; Keiskite saldžias, cukraus pagrindu pagamintas vaišes šviežiais vaisiais; Suvalgykite 5 porcijas viena porcija atitinka pilna saują vaisių ir daržovių per dieną — pastarieji gali būti švieži, šaldyti ar konservuoti; Ribokite alkoholį arba jo atsisakykite; Ribokite perdirbtus fasuotus produktus, kurie dažnai turi daug druskos, cukraus ir riebalų; Pasiruoškite sveikus mokyklos ar darbo pietus namie.

Fizinį aktyvumą didinkite iš širdies Jūsų tikslas yra 30 minučių vidutinio intensyvumo fizinio aktyvumo 5 dienas per savaitę; Arba bent 75 minutės per savaitę didelio intensyvumo fizinio aktyvumo; Žaidimas, vaikščiojimas, namų ruoša, šokis — viskas skaičiuojasi; Būkite aktyvesni kiekvieną dieną — lipkite laiptais, eikite ar važiuokite dviračiu, o ne automobiliu; Išlaikykite gerą formą namie — jeigu net esate saviizoliacijoje, jūs galite junktis prie virtualių mankštų ar treniruočių ir sportuoti; Atsisiųskite fizinio aktyvumo programėlę ar naudokite žingsniamatį, kad pamatytumėte savo progresą.

Iš širdies atsisakykite tabako vartojimo Tai geriausias dalykas, kurį galite padaryti gerai savo širdies sveikatai; Praėjus 2 m.

su plaučių hipertenzija plaučiai ir hipertenzija

Daugelį širdies ir kraujagyslių ligų rizikos veiksnių galima kontroliuoti pasirenkant sveiką gyvenimo būdą. Tad, kovokime su širdies ir kraujagyslių ligomis iš širdies! Straipsnį parengė visuomenės sveikatos stebėsenos specialistė Vitalija Mikutytė Straipsnis parengtas remiantis Lietuvos širdies asociacijos informacija skirta Pasaulinei širdies dienai.

streso poveikis hipertenzijai dėlių dėl hipertenzijos kursas