Nuorodos kopijavimas

Blogi hipertenzijos įpročiai. Ar paveikslėliai gali priversti žmogų susimąstyti apie jo blogus įpročius?

Blogi įpročiai— natūrali mūsų elgesio dalis Naujų metų pradžia — pats geriausias laikas įsivertinti senus įpročius ir atsikratyti blogųjų.

Blogi mitybos įpročiai: nutukimas, ligos

Psichologas Olegas Lapinas teigia, jog norint tą padaryti pirmiausia reikia suprasti, kodėl griebiamės tam tikro įpročio, o jei šis elgesys pradeda labai kenkti mums patiems ar artimiesiems, kreiptis pagalbos į specialistus. Ateina kaip draugai, pasilieka — kaip priešai Pasak O. Lapino, psichologai vengia blogo įpročio sąvokos, nes tai, ar įprotis yra vertinamas kaip blogas, priklauso nuo asmeninio kiekvieno įsitikinimo.

  1. Hipertenzija penkios tinktūros
  2. Blogi įpročiai– natūrali mūsų elgesio dalis | 60 plius

Psichologų darbas yra padėti priimti save, sumažinti kaltės jausmą, pagelbėti surasti objektyvų bei sąmoningą požiūrį į tai, kas yra daroma. Nes blogi įpročiai yra pasikartojantys veiksmai, kylantys iš vidinio diskomforto. Pavyzdžiui, jei yra neramu, tuomet gali pasirodyti, kad nagų kramtymas suteikia ramybės.

  • 18 dienų dieta, padėsianti pakeisti blogus įpročius gerais - DELFI Gyvenimas
  • Kas penktas suaugęs susiduria su dažnai nepastebima problema: įprastas sutrikimas — daugybės ligų priežastis   53 Kiek druskos saugu suvartoti per dieną Profesorius M.
  • Su hipertenzija, užgulta nosis
  • Ar paveikslėliai gali priversti žmogų susimąstyti apie jo blogus įpročius? – ingridasimonyte.lt

Į šį veiksmą iš pradžių žiūrima kaip į netikėtą išsigelbėjimą. Jis savivertės neliečia, nesukelia vidinės graužaties.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Tačiau po kurio laiko imama pastebėti, kad toks veiksmas tampa savitiksliu. Lapinas pastebi, kad, gimęs gana nekaltai, po truputį kiekvienas žalingas veiksmas tampa asmeniniu šeimininku, ima užvaldyti, o galimybė jį kontroliuoti — mažėja.

  • Atsipalaiduokite: blogi įpročiai – ne visuomet blogai | ingridasimonyte.lt
  • O, kad taip paprasta būtų!
  • Dieta širdies sveikatai pagerinti
  • GYVENIMO BŪDAS - Sveikas Žmogus

Taip pradeda svyruoti savivertė: nors teigiame, kad esame stiprūs, viską kontroliuojame, bet, galų gale, pastebime — savęs apgauti nebepavyksta.

Staiga, nėra cigaretės — imame blaškytis, tampa neramu. Pradedate suprasti, kad būtina padaryti tai, kas tapo įpročiu.

blogi hipertenzijos įpročiai

Taip gali pradėti formuotis savęs nuvertinimas, prie kurio prisideda ir aplinkiniai, ragindami liautis kramtyti nagus, tuoj pat numesti svorio. Kelias sunkus, bet įveikiamas Pasak psichologo, blogi įpročiai — natūrali mūsų elgesio dalis, kuriai pasipriešinti dar niekam nepavyko.

Pašnekovas tvirtina — kova naudos neduoda, nes įpročiai linkę atsinaujinti. Todėl pirmiausia reikėtų suprasti, kodėl renkamės blogus įpročius ir ką tai mums duoda, o tada po truputį juos keisti.

Ateina kaip draugai, pasilieka – kaip priešai

Puikus laikas tam — naujų metų pradžia, kuomet ir aplinka, ir kiti žmonės motyvuoja keistis ir tapti geresniems. Pradeda sportuoti, blogi hipertenzijos įpročiai nauji santykiai, kuriamos šeimos. Paklaustas, ar lengva pastebėti, kodėl pasirinkome vienokį ar kitokį blogą įprotį, ir ką juo kompensuojame, O.

Lapinas nuramina — tai padaryti įmanoma.

blogi hipertenzijos įpročiai

Jis tampa būtinu, be jo kyla irzlumas, stresas. Geras sprendimas — stebėti, kada blogo įpročio nereikia, prisiminti, ką tuo metu blogi hipertenzijos įpročiai, kai jo nesigriebėme. Vis dėlto psichologas atviras — jei įprotis išties žalingas, itin kenkia tiek pačiam žmogui, tiek aplinkiniams, jo atsikratymo kelias yra ilgas ir vingiuotas. Jei blogų įpročių būtų lengva atsikratyti, jų taip nevadintume. Taip pat skaitykite:.

blogi hipertenzijos įpročiai